10 Ağustos 2008 Pazar

AĞLAYAN PASTA -Nazancımdan

Malzemeler:
4 yumurta
4 türk kahvesi fincanı şeker
4 türk kahvesi fincanı un
2 çorba kaşığı süt
2 paket kabartma tozu
1 küçük kakao paketinin tamamı
1 paket vanilya
pişirilen hazır çikolata sosundan ve toz krem şantiden de birer paket.
Yapılışı:
Keki pişirin (yaklaşık 190 derecede kızarana dek). kek pişerken diğer yanda çikolata sosunu ve krem şantiyi kendi tariflerine göre hazırlayın. Kek pişip ılınınca, 2 bardak soğuk süt dökün. Krem şantiyi soğuk kekin üstüne yaydırın. Çikolata sosunu da soğutup üzerine dökün. Buzdolabında bekletin.
NOT: Bu tarifi kuzenimden aldım. Onda yemiştim. Tadı çok güzel ancak fotoğrafını çekemedim. Eve dönünce bir iki değişiklik yapıp kendim yaptım. Onun fotoğrafını ve tarifini vereceğim. Az sonra... :-))

Hiç yorum yok: