9 Ekim 2008 Perşembe

UYDURUK ÇORBA :-)

Birkaç havucu rendeleyip, sarımsaklarla beraber sıvı yağda kavuruyoruz. Üzerine çorbanın suyunu (tavuk suyu olursa daha iyi olur) döküyoruz. Daha soğukken 3 kaşık mısır unu, bir bardak kadar yeşil mercimek, bir çay bardağı kadar ince bulgur, en az bir bardak dolusu haşlanmış mısır tanelerini ve 3 kaşık yoğurdu ekliyoruz. Karıştırarak kaynamasını bekliyoruz. Malzemeler pişince ateşten alıyoruz ve afiyetle yiyoruz.
Not: miktarlar çok önemli değil. siz damak tadınıza göre azaltıp çoğaltabilirsiniz.
Annemler çok beğendiler. Umarım siz de beğenirsiniz.

4 yorum:

Lezzet Gemisi dedi ki...

MERHABA AYÇACIM. ZİYARETİN VE GÜZEL YORUMUN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. PROFİLİNDEN GÖLCÜK'TE YAŞADIĞINI OKUDUM. BU YAZ BİZ DE TATİLİMİZİ ORADA, ULAŞLI'DAKİ ASKERİ KAMPTA GEÇİRDİK. ANNEM GEÇİCİ OLARAK GÖLCÜK'E GELİN GİTMİŞ. (BABAMIN MESLEĞİ NEDENİYLE) HARİKA BİR YERDİ. TATİL FOTOĞRAFLARIM BLOĞUMDA. DİLERSEN BAKABİLİRSİN. ARKADAŞ LİSTENDE OLDUĞUMU DA FARKETTİM VE ÇOK MUTLU OLDUM CANIM. BEN DE SENİ YOLCU LİSTEME EKLİYORUM. AYRICA TARİFLERİN DE HARİKA. UYDURUK ÇORBA DEMİŞSİN AMA, OLDUKÇA BESLEYİCİ VE FAYDALI BİR ÇORBA ÇIKMIŞ ORTAYA. ELLERİNE SAĞLIK CANIM. GÜZEL PAYLAŞIMLARDA TEKRAR BULUŞMAK DİLEĞİYLE, SEVGİLER...

Lezzet Gemisi dedi ki...

selam canım. geri ziyaretine çok sevindim. teşekkür ederim. tatil resimlerimi bulamadığını yazmışsın. içime ukte oldu. sana kolaylık olsun diye linkini getirdim. ;)

http://lezzetgemisi.blogspot.com/2008/09/veee-tatil-resimlerim.html

çokk güzel bir hafta sonu diliyorum. kucak dolusu selam ve sevgiler cnm. iyi geceler...

Lezzet Gemisi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Lezzet Gemisi dedi ki...

müsaade istemene gerek yok bitanem, tabii ki abla diyebilirsin. memnun olurum. iyi akşamlar diliyorum canım. sağlıcakla ve sevgiyle kal...